Jdi na obsah Jdi na menu
 


Mercedes-benz SLK 350

Mercedes-benz SLK 350

 

SLK je kompaktní roadster vyrábí Mercedes-Benz ve třech generacích, R170 zahájena v roce 1996, v roce 2004 a R171 R172 v roce 2011.

Jako jeden z prvních moderních stahovací střechou kabriolety, SLK následoval v roce 1995 Mitsubishi 3000GT Spyder a předchází další stažitelný hardtops jako Peugeot 206cc, Lexus SC, Pontiac G6 a Chrysler Sebring. SLK Vario-střechy byl poprvé představen na koncept vozu SLK II v roce 1994 na pařížském autosalonu. vůz šel na prodej dva roky později v Evropě a v roce 1997 v USA. SLK je postaven v Brémách, Německo.

označení SLK pochází z firmy design poslání vytvořit roadster, který byl najednou sportovní, lehká a krátká - v němčině: Sportlich, Leicht und Kurz.

 

SLK-třída byla zahájena v roce 1996 na nové R170-platforma, [pochvalná zmínka potřebovala] SLK 230 Kompressor startu model byl navržen tak, aby konkurovat Porsche Boxster a BMW Z3. Na základě konceptu z roku 1994 SLK jsem uveden na autosalonu v Turíně a SLK II z autosalonu v Paříži, to představovalo neobvyklé skládací hardtop. To bylo poháněno 193 hp 2.3 L I4 motor přeplňovaný a výběr automatickou převodovkou nebo 5-stupňovou manuální převodovkou. SLK byl moderní inkarnace 1950 Mercedes-Benz 190SL se vrátit na čtyři válce a 94-palec (2,400 mm) rozvor. Masivně úspěšné v prvním roce, po celém světě prodejní hit 55.000, více než dvojnásobek celého devět-rok výroby 190SLs, a mezi 1996 a 2004, byly prodány přes 311.000 SLKs. [pochvalná zmínka potřebovala] První R170 Mercedes SLK byl dokončen 29. ledna , 1997 a naposledy 7. dubna 2004.

 

Vario-střechy

Střešní konstrukce vyvinuté společností Mercedes-Benz se skládá z oceli, skládací pevná střecha, která je rozdělena na dvě poloviny podél osy v pravém úhlu ke směru jízdy. Obě poloviny jsou spojeny kinematickou mechanismus, který je uzamčen bezpečně, když je střecha zavřená. Pouhým stiskem tlačítka na středové konzole, hydraulický systém s pěti válci ovládá plně automatický skládací proces, v němž je i víko zavazadlového prostoru integrované. To otevře sklápění dozadu tak, že obě poloviny střechy mají dostatečnou volnost pohybu pro otáčení dozadu jako vario-střecha otevře, střešní části pak pozice se jeden na druhého, a zmizí do zavazadlového prostoru. Pokud je střecha být uzavřena, je stejný sled pohybů provádí v opačném pořadí. Hydraulický systém stows Vario-střechy v horní části zavazadlového prostoru. plastová roleta ji odděluje od zavazadlového prostoru dole, prostor s objemem 145 l v první-generace SLK. S vario-střecha zavřené, zatížení objem zvýšil na 348 l podstatné (12,3 cu ft). Dva pevné roll-přes tyče za sedadly pracoval s zvláště silné A-sloupky jako integrovaný systém, který nabízí vysoký stupeň roll-přes ochranu.

ocelová střecha poskytuje zvýšenou ochranu se normálně vyskytují u kupé s požitek z konvertibilní ve stejnou dobu. Tato technologie byla považována postupoval jako jeho soupeři ještě skládací hadříkem vrcholy.

 

R170 facelift (2000)





2000-2004 Mercedes-Benz SLK 320 (Austrálie)
V roce 2000, SLK dostal facelift, který zahrnoval nové přední a zadní nárazník vzorů, v barvě karoserie postranní sukně a zavádění nových zpětných zrcátek obsahují ukazatele. Rozsah byl rozšířen o nový základní model SLK 200 Kompressor a nový V6 v SLK 320. Technické zhodnocení zahrnuje přidání Elektronický stabilizační program (ESP) a nové 6-stupňovou manuální převodovkou. stabilizátor byl přidán k zadnímu a zesílené přední. 3.46:1 náprava byla přidána k SLK manuální posun. Palivová nádrž rostl 12 do 14 galonů. [objasnění potřebovalo]

V roce 2001 byl nový model AMG zní, s 354 hp (264 kW) přeplňované verze 3,2 L V6. Tento SLK 32 AMG byla nejlepší-vykonávat R170 SLK, a byl přímým soupeřem BMW M Roadster a Porsche Boxster S. Bylo nabízena pouze s nově navrhovaný pět-rychlost "SPEEDSHIFT" a chlubil se 35% rychlejší automatické posuny .. Všechny motory byly ruka-postavený AMG podle jednotlivých technik. SLK32 AMG motor dvojče zapalovací svíčky na válec pro maximální spalování a byl vybaven mezichladičem Lysholm-typu "twin-šroub" kompresor. Brzdy se stal 13,15 "průměr vs 11,8" standard. AMG výroba běžela mezi srpnem 2000 a březnem 2004. Pouze 4.333 byly postaveny celkem, z nichž bylo 979 vybráno pro Německo, 2056 vyvezeno do USA a 263 do Velké Británie.

V červenci 2004 byl zahájen speciální edici před nahrazení novým R171 SLK v roce 2005. R170 žil dál jako Chrysler Crossfire až do roku 2008, sdílení podstatné prvky SLK včetně motorů a interiérů.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář